Søk

Dette blir godt-vondt

Overskriften snakker vel egentlig ganske godt for seg selv? Uff haha. Nå i disse tider hvor alt er stengt og mange tyr til kreative løsninger for å få gjort treningsøkta si, følte jeg også for å gjøre det samme. Skal være ærlig å si at jeg pga diverse årsaker har funnet det vanskelig å gå på en offentlig Treningsenter de siste månedene. Så derfor har jeg droppet det. Men nå som det er blitt veldig normalt å trene hjemme og mange blir veldig på å poste sine kreative måter å få til dette på passer det jo bra. Jeg har kommet over en rekke nye øvelser de siste dagene og laget en egen mappe på Instagram med navn "trening" ofc. Her har jeg da lagret videoer med både navn, forklaringer og fremgangsmåter som jeg benytter meg av når jeg trener hjemme. Jeg er nå da i besittelse av en del strikker jeg kan trene med og bruker da disse flittig. Her vil jeg liste opp øvelsene, jeg har brukt navnene som vedkommende i videoene har brukt. De jeg likte best til jeg linke til her så dere kommer direkte inn på dens instagram konto og kan se selv hvordan øvelsen er og blir gjort! Starter med jumping jacks for å få varme og blodsirkulasjon i gang. Har ingen satt tid på dette, bare til jeg kjenner jeg begynner å bli varm i trøya! Under alle øvelsene listet opp under har jeg pauser på mellom 10-30 sekunder. Det varierer. Siden det en lenge siden sist jeg trente og holdte på med dette er jeg forsiktig og kjenner mine grenser. I tillegg har jeg godt med drikke tilgjengelig. Øvelser jeg alltid har med i en økt: - Plank 30 sek x 2 - Squats with rubber band 12x3 - Sit ups 10x3 - Bulgarian Lunges 10x3 @DeniceeMoberg Hun har fler flotte øvelser om du også har barn hvor du kan ha det gøy med den lille og samtidig kjøre en liten men effektiv økt imellom! - Plank Possision and Straight arm 10x3 - Sit ups with weights on legs (eller om du har en liten hjelper) 10x3 - Band stretch, straight legs and arms 12x2 Link til Video med øvelsene + fler finner du her! - Flat on tummy stretch legs with rubber band 10x3 - Hip thrusts with or without exstra weight 10x3 Link med video av øvelsene jeg har brukt og fler her! Video fra @gymglutes - Rubber band deadlift with squat 12x3 - Rubber band abductions to pulse squat 12x3 - Rubber band plank step out to leg raise 12x3 Video av disse øvelsene og fler finner dere her! Inne på profilene dens vil dere finne ennå fler videoer og mer inspirasjon til trening i hjemmet! Og håper noe av det dere ser her kommer inn nyttig!





-Cecilie Hansen (sessahansen)

Kontakt 
Har du spørsmål om samarbeid, kommer fra en fortetningsvirksomhet som ønsker annonsering eller bare har et spørsmål du ønsker å stille meg ? Send meg en e-post så svarer jeg forløpende! 
FOLLOW @ INSTAGRAM

© 2023 by Annie Branson. Proudly created with Wix.com